بلندگوی ventis از برند fbt
معرفی بلندگوی Ventis از کمپانی FBT

 در نمایشگاه Pro light + Sound 2016  ، کمپانی FBT(اف بی تی) از بلندگوی VENTIS رونمایی کرد. این سری بلندگو جزء بهترین مدل های FBT شناخته می شود. دلیل این امر را می توان  طراحی زیبا ، کیفیت بالا و تنوع آن دانست. تنوع این بلندگوها باعث شده علاوه بر کاربردهای اجاره (Portable) ، برای پروژه های نصبی (fixed installation) نیز مناسب باشد. نکته دیگر کیفیت طراحی این کالا از لحاظ فنی است. تمامی مراحل طراحی و ساخت این باند در کارخانه  FBTدر  ایتالیا می باشد.

 در سری قدرتمند  VENTIS از درایورهای کمپانی B&C و بدنه چوب استفاده شده است. VENTIS دارای 4 مدل 115، 112 ،110  و 206 می باشد. (بلندگوهای 10،12،15 و6 اینچ ) تمامی مدل ها در دو نوع  اکتیو و پسیو موجود بوده و در نوع پسیو امکان حالت bi-amplifie فراهم می باشد. از دیگر مزایای این سری می توان به نسل جدید تکنولوژی تقویت کننده کلاس D و استفاده از پردازشگرDigital Signal Processing)  DSP ) اشاره کرد.

 

اما این پایان ماجرا نبود؛ در سال 2017 کمپانی FBT برای تکمیل این سری خوشنام اقدام به طراحی 4 نوع مانیتور به نام های VENTIS 112M ، 112MA  VENTIS ، VENTIS 115M و VENTIS 115 MA کرده است. همچنین 2 نوع بلندگوی 8 اینچ به نام های VENTIS 108  و VENTIS 108 A  امسال به این سری اضافه خواهند شد. این بلندگو مناسب برای مکان های باز و استیج های فضای باز نیز می باشد که باعث می شود صدای خواننده و موسیقی به راحتی و بدون کوچکترین نویزی به گوش نوازنده و یا خواننده برسد. هم چنین مدل اکتیو این محصول نیازی به آمپلی فایر نداشته و به تنهایی آمادهی پخش موسیقی می باشد. مدل اکتیو این محصول همچنین از اتصال بی سیم یا بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.

برای اطلاعات بیشتر از بلندگوهای VENTIS می توانید با هلدینگ شیدکو تماس حاصل فرمایید.