محصولات
  • در هلدینگ شیدکو طیف وسیعی از محصولات حرفه ای صدا ، نور و تصویر وجود دارد. انتخاب کالای با کیفیت و متناسب با نیاز بازار همیشه جز حساسیت های هلدینگ شیدکو بوده است. در همین راستا سعی کرده ایم با همکاری با برندهای مطرح دنیا پاسخگوی این نیاز باشیم.
    شناخت بهتر از این برندها موجب انتخابی بهتر همراه با آگاهی بیشتر می گردد. لذا تاریخچه کوتاهی از هر برند برای شما گردآوری شده است.
    برندهای معتبر اروپایی و آسیایی که هلدینگ شیدکو که نماینده رسمی و انحصاری آن می باشد عبارتند از :

 Adamson, Renkus-Heinz , RCF , FBT , Powersoft , TOA , Brahler , DTS , JTS, ACM, icon, YM, Seetronic, BKR ,Audio Centre , Katovision

Forum 
معرفی سیستم کنفرانس Forum 6000  از برند  RCF ایتالیا

 

کمپانی RCF با 50 سال سابقه در حوزه صدای تخصصی صدا، سیستم کنفرانس خود را تحت عنوان  سری Forum  طراحی و تولید کرده است. تمامی تجهیزات سیستم کنفرانس RCF  ساخت ایتالیا می باشد. 

Forum Series

Business Music
معرفی بلندگو های سری Business Music از RCF

 

کارخانه آر سی اف یک سری محصول جدید در رنج صدای background (پس زمینه) و foreground (صدای اصلی) در فضای عمومی طراحی کرده است. این سری، بیزینس موزیک Business Music نام دارد که در دسته بلندگو سقفی قرار می گیرد.

بلندگو سقفی RCF
بلندگو سقفی RCF
Business Music
Art 9
معرفی اسپیکر آرت سری 9 ( ART 9 Series ) از برند آر سی اف ایتالیا

 

بلندگو سری 9 ، ترکیب قدرت و نوآوری تکنولوژیک منجر به ساخت بلندگوهای آرت سری 9 شده است. بلندگوهای سری آرت برند آر سی اف دارای شفافیت صدا و قدرت صدای چشمگیر ارائه می دهند. کیفیت ساخت محصولات RCF مملو از ویژگی های منحصربفرد برای کاربردهای گوناگون مانند پرتبال (سیستم های اجاره ای) و پروژه های نصب دائمی (installation) می باشند.

اسپیکر اکتیو آر سی اف سری 9
اسپیکر اکتیو آر سی اف سری 9

ART 9 Series

Art 7
معرفی اسپیکر آرت سری 7 ( ART 7 Series ) از برند آر سی اف ایتالیا

 

سری ART قلب تپنده برند RCF می باشد. بلندگوهای سری اکتیو و پسیو آرت 7 برند آرسی اف با کاربری چند منظوره، بهترین اسپیکر در کابینت خود می باشند. مفهوم لغت ART بهترین انتخاب سیستم صوتی در برنامه های اجرای زنده و سیستم های پرتابل (Portable) می باشند. اسپیکر rcf art 7 یک انتخاب مناسب برای اجرای موسیقی است.

اسپیکر باند اکتیو آر سی اف
اسپیکر باند اکتیو آر سی اف

ART 7 Series

Project
معرفی بلندگوهای دکوراتیو  سری Project  از برند FBT  ایتالیا

کمپانی FBT  ایتالیا با توجه به نیازهای گوناگون بازار، سیستم های صوتی و بلندگوهای متناسب با آن نیاز را تولید می کند. سری Project این کمپانی از بلندگوهای دکوراتیو یا اسپیکرهای دیواری مناسب برای سیستم پیجینگ، سیستم صوتی رستورانها، سیستم صوتی کافی شاپها، سیستم صوتی سالنهای کنفرانس و ... می باشد. این بلندگوها با توجه به ابعاد کوچک از کیفیت بالایی برخودار هستند. 

Project Series
Project Series
Project Series
Mitus
معرفی اسپیکر های سری میتاس Mitus از برند FBT ( اف بی تی)

بلندگو سری میتاس ( Mitus ) را می توان یکی از شاهکارهای کمپانی ایتالیایی FBT ( اف بی تی) دانست. سری میتاس(Mitus) برند FBT ( اف بی تی) کامل ترین رنج بلندگوهای پوینت، بلندگو لاین اری، ساب ووفرهای دبل و تک و مانیتورهای استیج می باشد.

اسپیکر های میتاس برند اف بی تی
اسپیکر های میتاس برند اف بی تی
Mitus
X
بلندگوهای سری ایکس از برند اف بی تی FBT X SERIES
 

در سپتامبر سال 2021 اسپیکر سری ایکس از برند اف بی تی، با تغییراتی بسیار زیادی باز طراحی شد. یکی از دلایل عمده این کار عملکرد بهتر بلندگو و اضافه شده درگاه بلوتوث نسل پنجم می باشد.

بلندگو اکتیو اف بی تی سری xlite
بلندگو اکتیو اف بی تی سری xlite
 X SERIES
Shadow
معرفی اسپیکر هورن اف بی تی سری SHADOW

 

Shadow یک طیف کامل از اسپیکر هورن با عملکرد بسیار بالا می باشد. طراحی این اسپیکر هورن برای ارائه موسیقی با کیفیت بالا در شرایط سخت آب و هوا در طولانی مدت می باشد. معمولا پخش با کیفیت صدا و اجرای موسیقی در سالن های سربسته رخ می دهد. با سری shadow  از برند اف بی تی این قابلیت در فضای باز محقق می شود.

اسپیکر هورن fbt
اسپیکر هورن fbt
SHADOW
Jmaxx
معرفی بلندگو های سری JMaxX   از FBT

 

در نمایشگاه Prolight + Sound  سال 2019 میلادی شاهد عرضه جهانی یک سری بلندگوی جدید به نام  جی مکس از برند اف بی تی  بودیم. بلندگوی قابل حمل Jmaxx جانیشن پرفروش ترین سری  جهانی  اف بی تی به نام بلندگو jmaxx می باشد.

JMaxX
Wall Mount Touch
معرفی صفحه نمایش دیواری Wall Mount Touch از برند  Powersoft
 

WM Touch یک صفحه نمایش لمسی دیواری با تغذیه PoE است که امکان کنترل کل سیستم توزیع موسیقی پویا (Dynamic Music) را از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی فراهم می کند. کنترل source ها و زون بندی ها با استفاده از پنل کاربری برند پاورسافت، آسان و ساده می شوند.
( توجه داشته باشید این پنل به صورت مستقل قابل استفاده نیست و حتما می بایست با آمپلی فایر برند پاورسافت امکان استفاده دارد.)

پنل دیواری پاورسافت
پنل دیواری پاورسافت
Wall Mount Touch
Quattrocanali
آمپلی فایرهای سری Quattrocanali از پاورسافت
 

آمپلی فایر سری Quattrocanali جزو آمپلی فایر ولتی می باشد که برای پروژهای نصب یا Installation به کار می رود. Quattrocanali مانند هر پاور برند پاورسافت کیفیت بالای صدا، شفافیت و یکسان بودن صدا را به شما ارائه می کند. سری Quattrocanali با ابعاد RU1 در 4 کانال با DSP پیشرفته طراحی شده است( در دو سری پروتکل دنته و بدون آن). وزن آمپلی فایر سری Quattrocanali کمتر از هفت کیلوگرم می باشد.

آمپلی فایر Powersoft
آمپلی فایر Powersoft

Quattrocanali Series

T
 آمپلی فایرهای سری T از پاورسافت (مخصوص Touring )
 

سری تی یک تقویت کننده بلندگو با قابلیت و توانایی بالا می باشد. آمپلی فایرهای سری T در دو نوع 2 کانال و 4 کانال و در محدوده توانی 750 وات تا 3000 وات طراحی شده است.تمامی آمپلی فایرهای برند پاورسافت دارای DSP پیشرفته می باشند.این سری یکی از بهترین آمپلی فایر چهار کانال و آمپلی فایر دو کانال موجود در بازار می باشد.

آمپلی فایر چهار کانال
آمپلی فایر چهار کانال

T Series

Mezzo
معرفی آمپلی فایرهای سری Mezzo  از Powersoft
 

آمپلی فایر سری MEZZO مناسب برای پروژهای نصب یا Installation  می باشد. MEZZO  مانند هر پاور برند پاورسافت کیفیت بالای صدا، شفافیت و یکسان بودن صدا را به شما ارائه می کند. سری  MEZZO با ابعاد 1/2 در 2 و 4 کانال با DSP  پیشرفته طراحی شده است که به عنوان آمپلی فایر خانگی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

آمپلی فایر خانگی پاورسافت
آمپلی فایر خانگی پاورسافت
MEZZO
F
بلندگوهای سقفی و دیواری سری F  از برند TOA

بلندگوهای سقفی سریF با بهره مندی از ویژگی پراکندگی صدای فوق العاده (Extra-wide Dispersion) ، پوشش شنوایی را افزایش داده است.این بلندگوهای سقفی به گونه ای طراحی و مهندسی شده اند که بر برخی از محدودیت های بلندگوهای سقفی معمولی غلبه کنند. مشهودترین محدودیت بلندگوهای سقفی معمولی، افت فرکانس های بالا به دلیل پراکندگی صدا بوده است. بلندگو سقفی سری F با بهره مندی از ویژگی پراکندگی صدای فوق العاده گسترده توانسته وجه تمایز خود با دیگر اسپیکرهای سقفی باشند.

بلندگوهای سقفی و دیواری TOA
بلندگوهای سقفی و دیواری TOA

F Series

سری ERER
بلندگو دستی و مگافون سری ER از برند TOA

 

شرکت TOA طیف گسترده ای از مگافون (بلندگو دستی شارژی) قابل حمل را ارائه می کند. کارایی مگافون ها تقویت صدای گوینده در فضای باز می باشد.
بلندگو مگافون دستی برای کاربردهای گوناگون و در محیط هایی مانند سیستم صوت مدرسه ها، سیستم صوت فیلم برداری، سیستم صوت کاروان ها، سیستم صوت تور، سیستم صوت کارخانه ها، سیستم صوت پروژهای سینمایی و تلویزیونی و... قابل استفاده می باشند.

بلندگو دستی TOA
بلندگو دستی TOA

ER Series

BS
معرفی سری BS از برند TOA

 

کمپانی TOA ژاپن با توجه به نیازهای گوناگون بازار، سیستم های صوتی و اسپیکر متناسب با آن نیاز را تولید می کند. سری BS این کمپانی از بلندگوهای دکوراتیو یا اسپیکرهای دیواری مناسب برای سیستم پیجینگ، سیستم صوتی رستورانها، سیستم صوتی کافی شاپها، سیستم صوتی سالنهای کنفرانس و ... می باشد. این بلندگوها با توجه به ابعاد کوچک از کیفیت بالایی برخودار هستند.

بلند گو دیواری TOA
بلند گو دیواری TOA

BS Series

سوالی دارید؟

اگر در باره برندهای هلدینگ شیدکو سوالی دارید و می خواهید اطلاعات دقیق تری از هر برند داشته باشید، یا به صفحه وبسایت آن برند مراجعه کنید یا با استفاده از شماره تماس های مجموعه با ما تماس گرفته تا مشاورین و متخصصان ما سوالات شمارا پاسخ دهند .