برند ADAMSON

با توجه به پیشرفت علم صدا در سال های اخیر، نیاز به همگام شدن با تکنولوژی روز دنیا بیش از پیش احساس می شود. این موضوع باعث شده است که برندهای برتر دنیا یکی پس از دیگری وارد ایران شوند. حال یکی از غول های صنعت صدا برای اولین بار به ایران آمده است.

کمپانی)ADAMSON آدامسون( کانادا  با بیش از 30 سال تجربه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان تکنولوژی بلندگو در دنیا است. اولین طراحی و ساخت اسپیکرهای لاین اری)  (LINE ARRAY  در آمریکای شمالی با حضور تیمی حرفه ای از متخصصان و مخترعین صنعت صدا در این کمپانی انجام شد.

این کمپانی شهرت زیادی در ساخت اسپیکر ها به ویژه لاین اری ها(Line Array) و مانیتورهای حرفه ای دارد. یکی از دلایل کیفیت بالا در این بلندگوها، قطعات داخل آن است. برای مثال، ووفرهای این بلندگوها از جنس Kevlar مخصوص می باشد.

کارخانه کمپانی ADAMSON

بعد از موفقیت های پیاپی، کمپانی آدامسون نرم افزار تخصصی خود را که Blueprint  (بلوپرینت) نام دارد طراحی کرد.این شبیه ساز به مهندسین صدا این امکان را می دهد که بنا به نیاز هر مکان، طراحی خود را مطابق با اصول آکوستیک انجام دهند .

جدیدترین محصول کمپانی آدامسون ADAMSON که در سال2017 رونمایی شد – لاین اری سری IS که قابلیت  استفاده در دو قسمت Touring  و Installation  را دارد. شاهکار  کمپانی آدامسون ADMASON سری E می باشد که  بی تردید یکی از با کیفیت ترین محصولات دنیا شناخته می شود. پرفروش ترین لاین اری کمپانی آدامسون ADAMSON بنام سری S که در سال 2015 رونمایی شد.

محصولات ADAMSON