شرکت توآ در سال 1934 به عنوان تولید کننده تجهیزات صوتی حرفه ای و تجهیزات امنیتی در شهر کوبه کشور ژاپن آغاز به کار کرد. برند توآ متشکل از شرکت اصلی و 19 شرکت تابعه می باشد. شرکت توآ در طول این سالیان از تخصص فنی و دانش خود در تمامی حوزه ها از برنامه ریزی و توسعه محصول گرفته تا فروش و مدیریت استفاده کرده اند.
محصولات برند TOA شامل اسپیکرهای سقفی، بلندگوهای دکوراتیو، اسپیکر هورن، بلندگوهای ستونی، لاین اری ها، بلندگوهای بوقی(مگافون ها)، آمپلی فایرهای ولتی، آمپلی فایرهای اهمی، میکسر آمپلی فایرها، سیستم کنفرانس، میکروفن بی سیم، میکروفن های باسیم، میکروفن های اری، رک های سیستم پیجینگ و ... می باشد.
برند TOA دائما در حال بهبود قابلیت های تکنولوژی خود در زمینه های آکوستیک، گرافیک، شبکه ها و توسعه محصول نوآورانه هستند تا بهترین صدای خوب و آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم کنند.

خط مشی مدیریت برند TOA (سه اعتماد)
  •  اطمینان کامل مشتریان شرکت توآ در استفاده از تمامی محصولات
  • اطمینان کامل همکاران شرکت توآ در تمام معملات تجاری
  • اعتماد کامل کارکنان شرکت توآ به تمام تلاش هایشان
اصول زیست محیطی برند TOA

حفظ محیط زیست زمین به عنوان یک جنبه مهم در شرکت توآ می باشد. شرکت توآ به صورت جدی تولید محصولات خود را بر اساس حفظ محیط زیست بنا می کند.

کنترل کیفیت

کارخانه های برند TOA در کشورهای ژاپن، تایوان، اندونزی و ویتنام می باشد. تکنسین شرکت توآ به صورت متناوب از این کارخانه بازدید می کنند و به وسیله تجهیزات پیشرفته کنترل کیفیت محصولات رو ارزیابی می کنند.

هلدینگ شیدکو مفتخر می باشد که نماینده رسمی برند TOA ژاپن در ایران از سال 2024 میلادی می باشد.

موسس برند توآ

محصولات برند TOA در 6 دسته اصلی تقسیم می شوند.
1- سیستم پیجینگ (Voice Alarm Systems)

 

امنیت از طریق سیستم های انعطاف پذیر با درک گفتار عالی
سیستم های پیجینگ علاوه بر صدارسانی و پخش موسیقی می بایست در مواقع اضطراری، اطلاع رسانی کنند. سیستم پیجینگ ساختمان های عمومی مانند سیستم صوتی مدارس، سیستم صوتی بیمارستان ها، سیستم صوتی اسیتگا های قطار، سیستم صوتی هتل ها، سیستم صوتی مال ها، سیستم صوتی فرودگاه ها و ... باید در مواقع اضطراری ایمن باشند. سیستم های ارتباطی نقش اصلی در ارائه و هماهنگی یکa ساختار امنیتی ایمن ایفا می کنند. زیرا آنها ارتباطات و فرایندهای مدیریت بحران را به طور قابل توجهی پشتیبانی و تسریع می کنند.

2- سیستم صوتی پیش زمینه (Distribution)

سیستم صوتی برای ابعاد کوچک
امروزه موسیقی دل پذیر جزلاینفک محل های مانند کافه رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی شده است. راه کار سیستم صوتی برند TOA با طراحی جذاب و صدایی درخشان محلی دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

3- صدای حرفه ای (Pro Sound)

 صدای با کیفیت را یک تجربه تبدیل کنید.
مهندسین و متخصصان برند TOA با استفاده از تکنولوژی روز دنیا صدای شفاف رو به طراحی کرده اند. تجهیزات حرفه ای برند TOA پاسخگوی تمامی راه کارهای صوتی در مکان های گوناگون می باشند. از کوچک ترین باشگاه ورزشی تا یک صحنه نمایش بزرگ در استادیوم، موسیقی را به معنای واقعی کلمه زنده می کنند.

4- سیستم اینترکام (Intercom)

ارتباط ساده و راحت در زندگی روزمره
برای سال ها برند TOA در خط مقدم توسعه نوآورانه ترین فناوری در زمینه سیستم واکنش اضطراری (EDRS) بوده است. در مواقع اضطراری، یک سیستم اینترکام باید به طور قابل اعتماد در هر محیطی قابل درک باشد. حتی اگر صدای بلند و بی قرار باشد، سیستم یکپارچه توآ می تواند در یک محیط روزمره برای ارتباطات عمومی قابل اعتماد و همچنین در مواقع اضطراری استفاده شود.
نصب یک سیستم یکپارچه برند TOA می تواند ارزش واقعی پروژه ها را بیافزاید. برای محیط های سخت اتاق، سیستم های اینترکام توا در برابر اسید، ضد خرابکاری، ضد ضربه مقاوم هستند. آخرین فناوری شبکه در سیستم های ارتباط داخلی TOA استفاده شده است.

4- سیستم وایرلس یا بیسیم (Wireless Systems) 

صدای شفاف و امن
سیستم های وایرلس برند TOA برای تجربه صدای بهتر و شفاف در مکان هایی مانند اتاق های کنفرانس، کلاس های آموزشی ، استودیوی ورزشی و سالن های چند منظوره طراحی شده اند.

4- سیستم های کنفرانس (Conference Systems)

صدای واضح گفتگو در سالن کنفرانس
سخنرانی های عالی تنها در صورتی موثر هستند که به طور قابل فهم، با وضوح و قابل اعتماد منتقل شوند. سخنرانی های چند زبانه، جلسات در مقیاس بزرگ یا شرکت کنندگان خارجی از طریق تلفن همه می خواهند شنیده شوند و مهم تر از همه صدای قابل درک داشته باشند. سیستم های کنفرانس برند TOA یک راه کار عالی و موفق برای تمام نیازهای اتاق های جلسه و رویداد های شما هستند.