برند brahler

از یک اتاق جلسه کوچک یا یک سالن همایش بزرگ، برای برگزاری یک نشست موثر، نیازمند تجهیزات صوتی و سیستم کنفرانس می­باشیم. سیستم کنفرانس فراتر از صدارسانی عمومی در یک سالن، ابزار مهمی برای نظم بخشیدن به یک جلسه است. همچنین مستندسازی صوتی و تصویری از دیگر نکات حایز اهمیت و نیازهای اساسی جلسات می باشد که به وسیله یک سیستم کنفرانس مطمئن مرتفع می­گردد.

کمپانی Brahler با سابقه بیش از 50 سال سابقه، از معتبرترین برندهای سازنده سیستم­های کنفرانس و ترجمه همزمان در جهان است. این کمپانی آلمانی در سال 1958 تاسیس شده و از ابتدا تمرکز خود را بر تولید محصولات با کیفیت کنفرانس و ترجمه همزمان قرار داده است. نگاه تخصصی این کمپانی و تولید محصولات در کشور آلمان موجب کیفیت کم نظیر محصولات این شرکت شده است.

برند brahler هلدینگ شیدکو
محصولات brahler هلدینگ شیدکو

از نقاط قوت این کمپانی گستره مناسب محصولات برای نیازهای گوناگون و امکان تولید سفارشی (customize) سیستم کنفرانس برای سالن­های همایش بین المللی است. همچنین از دیگر قابلیت های این شرکت برگزاری همایش ها و رویدادهای نیازمند سیستم کنفرانس در سراسر جهان است. به طوری گاهی تا بیش از 6000 رویداد توسط این کمپانی در یک سال برگزار می­گردد. هلدینگ شیدکو نمایندگی انحصاری برند آلمانی براهلر(brahler) از سال 2017 می باشد.