برند FBT

در سال 1963  کمپانی اف بی تی اقدام به  تولید و طراحی سیستم های صوتی با هدف توسعه، کیفیت و شفافیت صدا کرد. هدف از این کار ایجاد یک صدای هارمونیک و دلنشین بود  که قلب و روح شنودگان را در دست بگیرد.

شروع کار از یک کارگاه کوچک با تجهیزات ساده  در شهر رِکانتی ایتالیا بود. با گذشت زمان این کارگاه به یک کارخانه مدرن با تجهیزات پیشرفته تبدیل شد.

قسمت های مختلف کمپانی FBT

 امروزه اف بی تی یکی از شناخته شده ترین کمپانی ها در صنعت صدا می باشد. محصولات اف بی تی شامل اسپیکرهای گوناگون مانند لاین اری، اسپیکر پوینت، اسپیکر هورن، اسپیکر مانیتور استیج، اسپیکر سقفی، اسپیکر ستونی، آمپلی فایر و ... است.

 در سال 2000 هلدینگ شیدکو به عنوان نماینده انحصاری محصولات اف بی تی اقدام به واردات محصولات این کمپانی در ایران کرد. به جرات می توان گفت اف بی تی از اولین برندهای حرفه ای صدا بود که پس از انقلاب به صورت رسمی وارد ایران شد. پس از استقبال مردم از این برند سال 2003 مدیر فروش منطقه آقای مائرو زازینی به ایران سفر کردند. در سال 2014 فروشگاه تخصصی برای برند اف بی تی در تهران شروع بکار کرد. با توجه به فروش بالای محصولات در ایران تصمیم به برگزاری سمینار و آموزش محصولات اف بی تی گرفته شد.

 اکنون کمپانی اف‌بی‌تی (FBT)  بالغ بر 70 نماینده در سرتاسر دنیا دارد. هلدینگ شیدکو  نمایندگی انحصاری  برند اف‌بی‌تی (FBT)  از سال 1375  شمسی  در ایران می باشد.