سیستم صوتی هتل

پروژه بین المللی : مجموعه هتل های Ibis Styles کشور ایتالیا شهر میلان

در سال 2013، شرکت Phoebus یک راه کار صوتی کامل صوتی با برند TOA را برای هتل های جدید Ibis Styles در منطقه میلان ارائه کرد. هتل Ibis Styles با طراحی مدرن و توجه زیاد به جزئیات شناخته می شود. سیستم صوتی اتاق‌های مختلف می بایست به همان دقت دیزاین داخلی طراحی شوند. کارفرما به یک سیستم صوتی نیاز داشت که مناطق مختلف را از یک واحد کنترل مرکزی پوشش دهد. همچنین در عین حال کارکرد آن آسان باشد و با طراحی داخلی هتل هماهنگ باشد.
برند TOA به لطف تجربه طولانی خود در طراحی و تجهیز صدای هتل های بزرگ، توانست نیازهای کارفرما را محصولات با کیفیت بالا و سیستم یکپارچه کامل برآورده کند.

سیستم صوتی هتل باید چه مشخصاتی داشته باشند؟

سیستم صوتی هتل یا پیجینگ هتل می بایست فضای میز پذیرش، راهرو تمام طبقات هتل، لابی، لانج بار (قسمت کافه و رستوران)، سالن سرو صبحانه، پارکینگ، اتاق کنفرانس قسمت تراس (در صورت دارا بودن) در فضای باز را پوشش دهد. همچنین سیستم صوتی می بایست انواع موسیقی پس زمینه در مناطق مختلف هتل را پاسخگو باشد.

راهکار سیستم صوتی هتل
راهکار سیستم صوتی هتل

راه کار سیستم صوتی هتل Ibis Styles

در فضای راهروهای طبقات هتل (قسمت اتاق خواب ها)، از بلندگوهای سقفی 6 وات استفاده شد و در فضاهای مانند تراس و لانج بار جایی که موسیقی در مرکز توجه قرار می گیرد از بلندگوهای سقفی و دیواری قدرتمند از سری F استفاده شد. دلیل انتخاب سری F از برند TOA کیفیت بالای بازتولید صدا و طراحی مدرن آن می باشد.
میکسر ماتریس دیجیتال M-9000M2 به عنوان قلب سیستم استفاده شد. سیستم مرکزی با هشت آمپلی فایر قدرتمند سری A-2000 تکمیل شد که می توانند به عنوان مناطق جداگانه مدیریت شوند. علاوه بر این، هر زون دارای یک پنل کنترل از راه دور است که می توان از آن برای انتخاب منبع و تنظیم صدا در آن منطقه خاص استفاده کرد. علاوه بر سیستم صوتی برای موسیقی پس‌زمینه، یک اتاق کنفرانس بزرگ وجود دارد که در آن یک سیستم صوتی و تصویری با کاربری آسان نصب شده است که نیازی به اتاق کنترل یا اتاق فنی ندارد تا کاربران کاملاً از سیستم مرکزی مستقل شوند. آمپلی فایر A-2240 ، بلندگو دیواری مدل BS-1015، دو میکروفون روی میزی و یک میکروفون بی سیم برای سالن را هدایت می کند، ثابت کرد که راه حل بهینه است.