سیستم صوتی فروشگاه، بوتیک و هایپرمارکت

آیا فروشگاه یا مغازه شما نیاز به سیستم صوت دارد؟ ما می توانیم به شما کمک کنیم!

ما با به همراه شما برای پیدا کردن یک مفهوم صوتی کاملا متناسب با نیازهایتان همکاری می کنیم.
آیا دلیل وجود سیستم صوتی در فروشگاه ها را می دانید؟
از بسیاری جهات، آکوستیک مناسب عامل مهمی در ایجاد فضایی منحصر به فرد در مغازه ها است. گذشته از همه اینها، موسیقی مانند نور، معماری و طراحی داخلی یک محیط را متمایز می کند. در یک محیط دلنشین، می توانید محصولات خود را ارائه دهید و به مشتریان خود احساس خوب انتقال بدهید. فضای ایجاد شده توسط موسیقی می تواند به طور قابل توجهی افزایش بازدید مشتری را به همراه داشته باشد.علاوه بر این، مطالعات نشان داده است که موسیقی تاثیر بسیار مثبتی بر رفتار خریدارن دارد. یکی از دلایل موفقیت فروشگاه ایجاد حس راحتی برای مخاطب هنگام حضور در محل مورد نظر می باشد. انتخاب و کیفیت موسیقی پیش زمینه از اهمیت به سزایی دارد.
هلدینگ شیدکو نماینده برندهای تخصصی صدا مانند RCF، FBT،Powersof و TOA می باشد. برند TOA یک برند تخصصی صدا در زمینه سیستم صوت فروشگاه ها و سیستم صوت هایپرمارکت ها یا به زبان دیگر سیستم های پیجینگ می باشد. برند TOA یک شرکت ژاپنی با قدمت بیش از 90 سال در حوزه صدای حرفه ای می باشد.

آیا نیاز شما بیش از موسیقی پیش زمینه در محل کار خود می باشد؟

از صدا رسانی عمومی ساده گرفته تا پروژه های صوتی بسیار پیچیده برند توآ به شما کمک می کند تا آسوده خاطر باشید. تجهیزات سیستم صوتی TOA دارای استانداردهای بین المللی و قابل اعتماد هستند. در شرکت TOA موسیقی، چیزی فراتر از آن است. شفافیت صدای سیستم صوتی برند TOA همانند کرسیتال می باشد(صدای کریستالی یک عبارت مرسوم در علم صدابرداری می باشد). برند توآ طیف وسیعی از تجهیزات سیستم صوت را با کیفیت صدای فوق العاده ارائه می دهد. برند TOA راه کارهای صوتی گوناگونی پیشنهاد می دهد. از سیستم صوتی برای ابعاد کوچک و متوسط ( سیستم صوت نمایشگاه، سیستم صوت فروشگاه و سیستم صوت هایپرمارکت) تا ابعاد بسیار بزرگ (سیستم صوت مال، سیستم صوت مجتمع تجاری و ...)

 ویژگی محصولات برند TOA
  • طراحی تخصصی محصولات
  • طیف وسیعی از محصولات صوتی
  • تولید محصولات قابل اعتماد
سیستم صوتی فروشگاه ژاپنی
سیستم صوتی فروشگاه ژاپنی
در اینجا سیستم صوتی فروشگا ها و هایپرمارکت ها را بر اساس فضا و زون بندی تقسیم می کنیم.

⦁ فضای متوسط (چند زون و تک زون)
⦁ فضای کوچک (تک زون)

سیستم صوتی فروشگاه – سیستم صوت صدای پیش زمینه برای ابعاد متوسط با قابلیت زون بندی
BGM and Paging Distribution Mid Scale Multi Zone

سیستم صوتی پیشنهادی :

برای داشتن صدایی واضح و پررنگ در فروشگاه خود پیشنهاد ما به شما به شرح زیر می باشد:
⦁ استفاده از میکسرماتریکس صوتی سری M مانند M-9000M2
⦁ استفاده از آمپلی فایر سری DA مانند مدل DA-250DH
⦁ استفاده از ولوم کنترلر (صدا با استفاده از یک کنترلر جداگانه کنترل می شود.)
⦁ برای شنیدن صدای مورد نظر، بلندگوی سقفی از سری F مدل F-2852C را به همراه یک ساب ووفر سری H مدل HB-1 پیشنهاد می کنیم. ساب ووفر سری H برای تکمیل فرکانس ها می باشد و صدای فضا را پررنگ و تقویت می کند. این اسپیکرها قابلیت نصب در دیوار و سقف را دارند.

سیستم صوتی فروشگاه ژاپنی
سیستم صوتی فروشگاه ژاپنی
پروژه انجام شده : UNIQLO 311 خیابان آکسفورد، انگلستان شهر لندن

این پروژه صوتی نشان می دهد که تکنولوژی صوتی چگونه می تواند باشد با موفقیت در یک فروشگاه اجرا شود. نیاز کارفرما صدای پس‌زمینه‌ دلپذیرموسیقی به همراه پیج کردن واضح بدون مزاحمت برای مشتریان بود. ما اسپیکر سقفی سری F از برند TOA را انتخاب کردیم. بلندگوهایی که در هنگام نصب عملا نامرئی هستند وصدای واضحی را در یک منطقه بزرگ ارائه می دهند. میکسر دیجیتال مدل M-9000M2 امکان زون بندی در هر طبقه را فراهم می کند. آمپلی فایر دیجیتال مدل DA-500FH برای راه اندازی اسپیکرهای سقفی و نصب میکروفن پیجینگ RM-9012 نزدیک هر صندوق امکان پیج سریع را آسان می کند.

سیستم صوتی هایپرمارکت - سیستم صوت صدای پیش زمینه برای ابعاد متوسط تک زون
Supermarket BGM / Paging – Mid Scale Single Zone

دستگاه صوتی VM-3000 (Voice alarm system)از برند TOA یک دستگاه چند منظوره صوتی می باشد. این دستگاه فراتر از یک سیسستم صوتی ساده برای موسیقی پیش زمینه می باشد. این دستگاه مجهز به اعلام سیستم هشدار نیز می باشد. همچنین می تواند از 1 تا 60 منطقه زون بندی به شما ارائه کند. در صورت اضافه کردن دستگاه N-8000 به دستگاه صوتی VM-3000 شما می توانید سیستم اینترکام به پکیج خود اضافه کنید. یکی از ویژگی های برند Toa تنوع محصول بالا می باشد. کمتر برندی در حوزه صدا وجود دارد که دارای سیستم پیجینگ و سیستم اینترکام از یک برند تجاری باشد.

سیستم صوت بوتیک
سیستم صوت بوتیک
سیستم صوتی بوتیک – سیستم صوت صدای پیش زمینه برای ابعاد متوسط - تک زون
Boutique Mid Scale Single Zone - BGM / Paging

فضای هارمونیک در فروشگاه شما این امکان را به شما می دهد تا محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. محصولات و محیط فروشگاه می بایست با یکدیگر تناسب داشته باشند. علاوه بر جنبه های بصری، صدا یکی از عوامل کلیدی برای ارائه حس خوب در بوتیک می باشد.
برای سیستم صوتی بوتیک پیشنهاد ما به شما میکسر آمپلی فایر برند Toa مدل A-5006 می باشد. این میکسرآمپلی فایر دارای طراحی بسیار زیبا با امکانات فراوان می باشد. شما با لمس یک دکمه می توانید حجم صدا، تنظیمات اکولایزر و ... را به آسودگی انجام دهید.

تجهیزات رایج برای سیستم صوت مراکز خرید و سیستم صوت فروشگاه های زنجیره ای:

اسپیکر فروشگاهی

بلندگوهای سقفی و بلندگوهای دکوراتیو یکی از رایج ترین اسپیکرهای فروشگاهی می باشد. اسپیکرهای سقفی در دو نوع سیستم پیجینگ (توان کمتر یا به اصطلاح اطلاع رسانی) و سیستم پخش موزیک (توان و کیفیت بیشتر، مناسب برای پخش موسیقی) می باشد. حتما توجه داشته باشید که متناسب به نیازتان خریداری کنید. معمولا برای سیستم صوت مراکز خرید از اسپیکر سقفی استفاده می شود. اسپیکر سقفی از نظر ظاهری در دو مدل دایره ای و مربعی ساخته می شوند. همچنین اسپیکر سقفی از نظر مشخصات فنی در مدل های اسپیکرهای سقفی فول رنج، اسپیکرهای سقفی کوآکسیال و ... طراحی می شوند. توان اسپیکرهای سقفی اطلاع رسانی حدود 3- 10 وات و اسپیکرهای سقفی پخش موسیقی از 10- 100 وات می باشد. اسپیکرهای سقفی سری Business Music از برند RCF یک گزینه مناسب می باشد. (برای اطلاعت بیشتر به صفحه معرفی این محصول مراجعه فرمایید). برای فضاهایی مانند سیستم صوتی نمایشگاهی از ساب ووفر سقفی نیز استفاده می کنند. بلندگو ساب ووفر سقفی به تنهایی قابل استفاده نیست و حتما در کنار بلندگو سقفی یا بلندگو دکوراتیو استفاده می شود.

⦁ آمپلی فایر فروشگاهی

صدا رسانی به بلندگوها از طریق آمپای فایر صوتی میسر می شود. آمپلی فایر فروشگاهی از نظر ظاهری به ابعاد 1-3 Ru می باشند.(یک تا 3 واحد رک) . آمپلی فایر فروشگاهی از نظر مشخصات فنی در دو نوع دیجیتال و آنالوگ و توان های 30 وات، 60 وات، 120 وات و 240 وات می باشند. سری Mezzo از برند پاورسافت یک گزینه ایده عال برای آمپای فایر فروشگاهی می باشد.(برای اطلاعت بیشتر به صفحه معرفی این محصول مراجعه فرمایید) آمپلی فایرهای مراکز خرید دارای توان های چند هزار وات به همراه زون بندی می باشند.

برای آمپای فایرهای ولتی قدرتمتد پیشنهاد ما به شما سری Quattrocanali از برند پاورسافت می باشد. (برای اطلاعت بیشتر به صفحه معرفی این محصول مراجعه فرمایید)

سیستم صوت پاساژ
سیستم صوت پاساژ
آیا فروشگاه دارید و در حال بررسی سیستم صوتی فروشگاهی هستید؟

هلدینگ شیدکو می تواند در هر فضایی به شما راه کار صوتی ارائه دهد. از فضاهای بزرگ ماننند سیستم صوتی فروشگاه زنجیره ای، سیستم صوتی نمایشگاه ، سیستم صوتی مراکز خرید و ... تا سیستم صوتی فروشگاه، سیستم صوتی مزون و ... ما کنار شما هستیم. برای اطلاع از قیمت سیستم صوتی فروشگاهی کافی است با ما تماس بگیرید.

 

# سیستم صوتی فروشگاه زنجیره ای# سیستم صوتی نمایشگاه# سیستم صوتی فروشگاه سیستم صوتی مزون# سیستم صوتی بوتیک# سیستم صوتی هایپرمارکت# سیستم صوت صدای پیش زمینه#سیستم صوت مال#سیستم صوت مجتمع تجاری# صدا رسانی عمومی# اسپیکر سقفی# میکسر آمپلی فایر# میکروفن پیجینگ# سیستم اینترکام # سیستم پیجینگ#اسپیکر دیواری# سیستم صوتی مراکز خرید