معرفی سیستم کنفرانس Forum 6000  از برند  RCF ایتالیا

کمپانی RCF با 50 سال سابقه در حوزه صدای تخصصی صدا، سیستم کنفرانس خود را تحت عنوان  سری Forum  طراحی و تولید کرده است. تمامی تجهیزات سیستم کنفرانس RCF  ساخت ایتالیا می باشد.

سیستم های کنفرانس کجا استفاده می شوند؟

امروزه هر بنگاه اقتصادی یا واحد دانشگاهی یا مرکز سیاسی نیازمند یک اتاق کنفرانس برای برگزاری جلسات خود می باشد که می بایست مجهز به تجهیزاتی باشد که شرایط مطلوبی برای گفتگوی اعضای شرکت کننده، فراهم آورد.

سیستم های کنفرانس Forum 6000   یکی از گزینه های ایده آل برای سالن های  گفتگو، سالن های همایش، اتاق های جلسه، جلسه های  دادگاه و ... می باشد.

سیستم کنفرانس RCF از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و از نظر تکنولوژی یکی از به روزترین کنفرانس های دنیا می باشد. سیستم های کنفرانس Forum 6000 راه حلی عالی برای کنفرانس ها می باشد.

 Forum 6000  در خانواده کنفرانس های با سیم قرار می گیرد. این سیستم کنفرانس قابلیت استفاده تا 60 عدد کنسول همزمان  در 2 خط مجزا دارد. نمایشگر LCD  این کنسول امکان استفاده از فهرست دستگاه ها را به شما می دهد.

با استفاده از برد DEC 6104  و دستگاه تغذیه  DPS 6202  قابلیت استفاده تا 180عدد کنسول همزمان  در 4 خط مجزا دارد.  Forum 6000 بر اساس استاندارد IEC 60914 طراحی گردیده است.

سیستم کنفرانس RCF
سیستم کنفرانس RCF
مشخصات فنی سیستم کنفرانس Forum 6000 برند RCF
  • قابلیت رای گیری
  • دارای Audio – track 
  • قابلیت مستند سازی صوتی 
  • گفتگوی آزاد ( امکان استفاده تمامی شرکت کننده ها به صورت همزمان)
  • خاموش شدن اتوماتیک کنسول کنفرانس پس از 30 ثانیه عدم فعالیت
  • امکان کنترل توسط کامپوتر (PC)
  • امکان استفاده از ترجمه همزمان
  • A/V Streaming
DEC 6104
برد سیستم کنفرانس RCF
برد سیستم کنفرانس RCF
برد سیستم کنفرانس RCF
برد سیستم کنفرانس RCF
توضیحات بیشتر

این برد بر روی پنل سیستم مرکزی وصل می شود و قابلیت استفاده  180عدد کنسول همزمان را دارد. همچنین به شما ورودی USB و  RS 485 برای اتصالی به کامپوتر می دهد. کارت توسعه دهنده مدل DEC 6104 دارای DSP و الگوریتم اختصاصی می باشد. مهم ترین مزیت DEC 6104 به شما پردازشگر آنتی فیدبک می دهد. این قابلیت از فیدبکی که از نزدیکی بلندگو به اسپیکر است جلوگیری می کند.

DMS 6410
کنسول کنفرانس RCF
کنسول کنفرانس RCF
کنسول کنفرانس RCF
کنسول کنفرانس RCF
توضیحات بیشتر

این کنسول کنفرانس قابلیت استفاده به عنوان شرکت کننده، رییس ومترجم را دارد. میکروفن این کنسول قابلیت جدا شدن از کنفرانس را دارد. سیگنال کنسول کفرانس DMS 6410 بر روی تلفن همراه نویزی ایجاد نمی کند. موقع استفاده از کنسول LED  قرمز بر روی میکروفن روشن می شود. همچنین الگوی قطبی میکروفن کنفرانس به صورت هایپر کاردیود می باشد.

DMU 6100
منبع تغذیه سیستم کنفرانس RCF
منبع تغذیه سیستم کنفرانس RCF
منبع تغذیه سیستم کنفرانس RCF
منبع تغذیه سیستم کنفرانس RCF
توضیحات بیشتر

دستگاه مرکزی در سیستم کنفرانس همانند قلب موجود زنده می باشد. این دستگاه علاوه برقابلیت اتصال کنسول های کنفرانس می تواند میکروفن های بی سیم  یا میکروفن تریبونی بر آن تعریف شود. همچنین پخش و ضبط صدا توسط دستگاه مرکزی صورت می گیرد.

#سیستم صوتی کنفرانس#انواع سیستم صوتی کنفرانس#خرید سیستم کنفرانس#سیستم کنفرانس دیجیتال#سیستم صوتی کنفرانس#سیستم کنفرانس#شرکت کننده کنفرانس#دستگاه مرکزی کنفرانس#سیستم رای گیری کنفرانس#سیستم کنفرانس RCF# قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس#