معرفی اسپیکر آرت سری 9 ( ART 9 Series ) از برند آر سی اف ایتالیا
انقلاب صوتی در صنعت حوزه صدای حرفه ای !

بلندگو سری 9 (اسپیکر اکتیو آر سی اف)  ، ترکیب قدرت و نوآوری تکنولوژیک منجر به ساخت بلندگوهای آرت سری 9 شده است. بلندگوهای سری آرت برند آر سی اف دارای شفافیت صدا و قدرت صدای چشمگیر ارائه می دهند. کیفیت ساخت محصولات RCF مملو از ویژگی های منحصربفرد برای کاربردهای گوناگون مانند پرتبال (سیستم های اجاره ای) و پروژه های نصب دائمی (installation) می باشند.

خلق شده با موسیقی در ذهن

بلندگو سری 9 با طراحی نوآورانه الکتروآکوستیک و تطبیق پذیری فوق العاده خود استانداردی جدیدی در صدای حرفه ای ایجاد کرده است. کابینت مقاوم وعملکرد صوتی فوق العاده بلندگو سری 9 به یک بلندگوی قابل اعتماد تبدیل شده است. اسپیکر آرت سری ناین، امکان استفاده به عنوان سیستم اصلی و مانیتور استیج را دارد.
سری ART نقطه عطفی در بازار صدا بود. یکی از اولین بلندگوهای قابل حمل و نقل (پرتابل) کابینت پلاستیک با کیفیت صدای استثنایی بود. در سال 1996 برند RCF با سری ART در سرتاسر دنیا معرفی شد.

بلندگو سری 9
بلندگو سری 9
مشخصات فنی بلندگوی ART 9 Series :
  • قوی ترین آمپلی فایر در کلاس خود
    آمپلی فایر2 کانال کلاس D باند سری 9 از برند RCF با توان 2100 وات، 50 درصد قدرتمندتر از مدل های قبلی خود است و قادر است سطوح فشار صدای بسیار بالا را با واکنش فوق سریع، پاسخ دهد.
  • درایورهای پیشتاز:

    درایورهای برند RCF سبک، قدرتمند و یک مرجع واقعی برای عملکرد بالا هستند.همه مبدل ها توسط مهندسین برند RCF در ایتالیا طراحی و ساخته می شوند.
    درایور سایز 4 اینچ تیتانیوم نئودیمیوم در بلندگوی ART 945A
    درایور سایز 3 اینچ تیتانیوم نئودیمیوم در بلندگوهای ART 935A -ART932
    درایور سایز 1.75 اینچ تیتانیوم نئودیمیوم در بلندگوهای-ART910A ART 915A -ART912A

  • درایور تیتانیوم خالص:

    دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، استحکام کششی به چگالی بالا و مقاومت در برابر ترک
    ساختار پلی آمید-کاپتون
    ماده ای است که بطور گسترده در فضا و برای عایق های مقاوم در برابر دما استفاده می شود. برای کاربردهای گرمای شدید و ارتعاش زیاد می باشد. طراحان به دلیل توانایی خواص مکانیکی منحصر بفرد کپتون در سخت ترین شرایط از آن استفاده می کنند.

  • ووفرهای قابل توجه:

    تمامی ووفرهای RCF در یک سیگنال 200 ساعته پیوسته آزمایش می شوند تا مبدل را در سطوح شدید تحت فشار قرار دهند.
    ووفر سایز 15 اینچ نئودیمیوم پرقدرت با سیم پیچ 3.5 اینچی در بلندگوی ART 945A
    ووفر سایز 15 اینچ پرقدرت با سیم پیچ 3 اینچی در بلندگوهای ART 935A - ART915A
    ووفر سایز 12 اینچ پرقدرت با سیم پیچ 2.5 اینچی در بلندگوهایART 932A - ART912A
    ووفر سایز 10 اینچ پرقدرت با سیم پیچ 2.5 اینچی در بلندگوهای ART910A

  • نئودیمیوم:

    قوی ترین آهن ربای دائمی شناخته شده است. این ماده کمیاب در مقایسه با بیشترین آهن رباها، سبک ترین و قدرمندترین می باشد. تمامی محصولات برند RCF دارای آهن رباهای نئودیمیومی می باشند.

  • طراحی کابینت جدید:

    باندهای سری نه از برند rcf مناسب برای رویدادهای زنده و برنامه های نصب شده ایده آل هستند. کابینت مشکی براق از مواد کامپوزیت پلی پروپیلن با ساخت وساز جدید استفاده شده اند. روکش گریل از جنس فولاد سنگین است که از مبدل ها و درگاه های هواکش محافظت می کند.

  • پرتاب صدای صحیح:

    اسپیکرهای سری آرت 9 می توانند به عنوان سیستم اصلی یا به عنوان یک مانیتور استیج استفاده شوند. این انعطاف پذیری ART9 برای برنامه های زنده بسیار کاربردی می باشد. از قالب گیری تا بافت نهایی ART 9 ، حداکثر استحکام برای استفاده های متوالی درحین برنامه های گوناگون با خیال راحت را فراهم می کند.

  • کنترل حرکت باس:

    مهندسین RCF هنگام جست و جوی یک باس طولانی با عملکرد پیشرفته راهی برای حذف فیلتر بالاگذر پیدا کردند و ان را با رویکرد آینده اندیشی جایگزین کردند. معرفی BMC (کنترل حرکت باس)، ویژگی جدید برای عملکرد بهتر ووفر است. ART 9 با این ویژگی می تواند فرکانس های شنیداری را بدون تاثیر بر پایداری ووفر، با خطی بودن بیشتر و یکپارچگی صدای بهتر کنترل کند.

  • فناوری FIRPHASE:

بلندگوهای RCF با استفاده از تکنولوژی فیلترینگ اختصاصی و پیشرفته FiR طراحی شده اند. ارائه صدای شفاف، وضوح مطلق و تصاویر استریو عالی به شنونده از مزایای این فناوری هستند. فیلترهای FIRPHASE امکان توزیع منسجم صدا را برای همه شنودگان بدون اعوجاج فاز فراهم می کند و از حداقل تاخیر در سیستم اطمینان می دهد.
هلدینگ شیدکو نماینده انحصاری محصولات RCF در ایران از سال 1380 شمسی می باشد.

برای خریداری این محصولات با فروشگاه مرکزی صدا تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر ایران امپ (تنها نماینده خدمات رسمی پس از فروش هلدینگ شیدکو) می باشد.

بلندگو سری 9
بلندگو سری 9

#بلندگو اکتیو آرسی اف #بلندگو اکتیو RCF#بلندگو اکتیو rcf# #اسپیکر اکتیو rcf#اسپیکر اکتیو ART#اسپیکراکتیو ART 9# #باند اکتیو rcf#باند اکتیو RCF#باند اکتیو rcf#بلندگو ارس سری نه# اسپیکر ارت ارسی اف# باند آرت سری 9# اسپیکر باند اکتیو RCF ART 945A## اسپیکر باند اکتیو RCF ART 935A# اسپیکر باند اکتیو RCF ART 915A# #خرید بلندگو rcf# خرید باند rcf #خرید اسپیکر rcf#نمایندگی rcf#خرید rcf # نمایندگی rcf ایران # نمایندگی RCFدر ایران