نمایندگی audiocenter
AUDIOCENTER بر روی شانه های غول ها ایستاده است !

اگر توانسته ام بیشتر ببینم، تنها به این دلیل بوده است که روی شانه های غول ها ایستاده ام !

                                                                                                                                                                                                                                                                                        ( ایزاک نیوتن )

کمپانی AUDIOCENTER  (نمایندگی audiocenter در ایران هلدینگ شیدکو می باشد )  صوتی را در سطح جهانی یکپارچه می کند و فناوری  صوتی را به اروپا ، آمریکا و هرجایی که در دنیا نیاز هست، انتقال می دهد. کمپانی  AUDIOCENTER بر روی شانه های غول ها ایستاده است تا راه کارهای صوتی پیشرفته ای را برای همه مشتریان ارائه دهد و متعهد به ارتقای برند جهانی است.

AUDIOCENTER یک برند صوتی حرفه ای سطح بالا است که منابع عالی را در سطح جهانی ادغام می کند و راه کارهای صوتی پیشرفته را ارائه می دهد. مانند سایر برندهای صوتی پیشرفته با ژن های نوآوری در فناوری متولد شده است.

نمایندگی audiocenter
نمایندگی audiocenter

 کمپانی  AUDIOCENTER  با ادغام منابع عالی در زمینه AUDIO در سطح جهانی و فناوری برتر اروپا و آمریکا با تولید هوشمند در چین،  اقدام به ساخت محصولات صوتی حرفه ای، پرشور، شیک و کرده است. محصولات این کمپانی شامل اسپیکر باند بلوتوثی، اسپیکر باند اکتیو، اسپیکر باند پسیو، اسپیکر ستونی، اسپیکر مانیتور استیج، بلندگو لاین اری، ساب ووفر اکتیو، ساب ووفر پسیو، آمپلی فایرولتی (پروژه ای)، آمپلی فایر اهمی و ... می باشد.

تیم تحقیق و توسعه  کمپانی AUDIOCENTER  بسیار توانمند می باشد. این تیم قوی متشکل از 30 مهندس برتر الکتروآکوستیک و مهندس صدا از کشورهای آلمان، سوئد، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا می باشند. کمپانی AUDIOCENTER ارتباط نزدیکی با موسسات تحقیق و توسعه صوتی مانند Universität zu Berlin  نیز دارد.

 

هلدینگ شیدکو نماینده انحصاری برند audiocenter  در ایران می باشد ، تمامی محصولات این برند با گارانتی ایران امپ در ایران عرضه میشود.

نمایندگی audiocenter
نمایندگی audiocenter