تفاوت ساب ووفر
تفاوت ساب ووفر
ساب ووفر خانگی چه تفاوتی با ساب ووفر خودرو دارد؟

در مقالات قبلی به موضوعاتی همچون، ساب ووفر چیست و انواع آن و معرفی کامل ساب ووفر پرداختیم. حال در ادامه، این مقاله به تفاوت ساب ووفر خانگی و ساب ووفر های ماشین می پردازیم. هلدینگ شیدکو سعی دارد با این مقالات و اطلاعاتی که در اختیار شما عزیزان می گذارد. مشتریان و افراد علاقه مند به این حوزه را بطور کامل  آشنا کند.

اصولا ساب ووفرهای خانگی با ساب ووفرهای مخصوص خودرو تفاوت های بسیاری دارد. که هنگام خرید ساب ووفر باید به این تفاوت ها توجه نمود و جابجا استفاده کردن آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

تفاوت ها

اولین تفاوت این ساب ووفرها مربوط به طراحی قاب اطراف اسپیکرها است. در طراحی ساب ووفرهای خودرو، قاب ها مخصوص فضای باز طراحی می شوند در حالی که در ساب ووفرهای خانگی قاب ها را برای فضای بسته طراحی می کنند. از دیگر تفاوت ها می توان به جنس دیافراگم اشاره نمود. دیافراگم ووفرهای خانگی را از مواد سبک می سازند که بازده و کیفیت صدای مناسبی داشته باشد. در حالی که دیافراگم ووفرهای خودرو را اغلب از مواد مستحکم می سازند که در برابر ضربات احتمالی، آب و هوا و شرایط مختلف بتواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

نکاتی قبل از خرید

در خرید ساب ووفر باید به این نکته توجه داشت که فضای خودرو نمی تواند آکوستیک باشد. اما فضای اتاق به این شکل نیست علاوه بر آن رسیدن به صداهای بالا در خودرو بسیار راحت تر است زیرا فضای کمتری دارد و می توان برای خرید ساب ووفر از اسپیکرهای کوچکتر استفاده نمود.

شما می توانید با تماس با هلدینگ شدیکو و بهره گیری از مشاوره رایگان به تهیه ساب ووفر مورد نیاز برای مصارف مختلف اقدام کنید .ما همواره در صدد رفع نیاز مشتریان عزیزمان هستیم.