میکروفن های رومیزی، مهمترین و به عبارت دیگر اصلی ترین تجهیزاتی هستند که در سالن های کنفرانس استفاده می شوند. امروزه به دلیل تنوع بسیار زیادی که در این محصول وجود دارد، بهره مندی از راهنمای خرید میکروفن رومیزی سالن کنفرانس به شما برای خرید بهتر و مناسب تر کمک زیادی خواهد کرد. در این مقاله ضمن بررسی ویژگی های این محصول شما را با چند مورد از نکات بسیار مهم آشنا خواهیم کرد.

میکروفن رومیزی سالن کنفرانس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای راه اندازی یک سالن کنفرانس نیاز به تجهیزات و لوازم بسیار زیادی وجود دارد. میکروفن رومیزی، یکی از مهمترین تجهیزات مورد استفاده در سالن های کنفرانس بوده که طراحان سالن های کنفرانس به آن توجهی ویژه دارند.

میکروفن های رومیزی را هم با نام های میکروفن کنفرانس یا کنسول کنفرانس هم می شناسند. این میکروفون ها مانند هر میکروفن دیگری وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی صوتی را برعهده دارند. این انرژی را به پردازنده های صوت ارسال می کنند. بعد از انجام پردازش های مورد نظر، صدای تولید شده با کیفیت یکسان و قابل قبولی توسط بلندگوها در کل سالن کنفرانس پخش شوند.

کیفیت و کارایی

لازم است بدانید که تعیین کیفیت یک صدا کاملا نسبی بوده و به محیط اطراف آن بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است یک صوت در موسیقی از کیفیت خوبی برخوردار باشد ولی زمانی که آن صوت در سالن کنفرانس و در زمان سخنرانی پخش می شود، نمی تواند از همان میزان کیفیت برخوردار باشد. چرا که صدای پخش شده در سالن های کنفرانس باید کاملاً واضح بوده و شنوندگان بتوانند به راحتی مفهوم آن را متوجه شوند.

تنوع بالا

امروزه میکروفن های زیادی طراحی شده اند که هر کدام از آنها برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. میکروفن های رومیزی نیز یکی از پرکاربردترین میکروفن ها برای سالن های کنفرانس به شمار می روند که طراحی آنها تنها برای استفاده در این محیط ها انجام شده است. بلندگوهای رومیزی کنفرانسی به هیچ عنوان صداهای مزاحم اطراف را جذب نمی کنند و می توانند صدای سخنران را با بالاترین میزان وضوح و کیفیت به گوش حضار برسانند.

همانطور که میدانید هلدینگ شیدکو ارائه دهنده تمام تجهیزات صوت ازجمله میکروفن های کنفرانس با بالاترین کیفیت و بهترین برند موجود یعنی  JTS می باشد. برای آشنایی بیشتر با برند JTS  به سایت درج شده مراجعه کنید. (www.jts.com.tw) 

میکروفن رومیزی
میکروفن رومیزی