تعمیرگاه ایران امپ
افتخاری دیگر برای تعمیرگاه ایران امپ

هلدینگ شیدکو از زمان تاسیس تا به امروز همیشه پیشتاز در ارائه خدمات در زمینه سیستم های حرفه ای صدا و نور بوده است.فعالیت های ما فقط به تامین و توزیع کالا ختم نمی شود بلکه در سال های اخیر ارائه خدمات پس از فروش به یکی از اولویت های این هلدینگ تبدیل شده است. در همین راستا هلدینگ شیدکو تعمیرگاهی تخصصی راه اندازی کرد تا بتواند خدمات مطلوب ارائه کند. تعمیرگاه ایران امپ به عنوان تعمیرگاه رسمی محصولات هلدینگ شیدکو می باشد.

.

آگوست 2018 مهندسین ایران امپ برای بروز شدن  از تکنولوژهای جدید سیستم های حرفه ای صدا و گذرندان دوره های تخصصی تعمیرات به کشور ایتالیا سفر کردند.  حاصل این سفر هفت روزه، اخذ مدرک بین الملی تعمیرات از کمپانی های آرسی اف (RCF)، اف بی تی(FBT) و پاورسافت(Powersoft) می­ باشد. این دوره های تخصصی در کارخانه های شرکت مادر برگزار گردید.

.

ما مفتخریم که به عنوان تنها شرکتی در ایران می باشد که سرویس سنتر رسمی در حوزه سیستم صوتی حرفه ای مطابق با استاندارهای جهانی دارد. خدمات پس از فروش یکی از مزیت رقابتی هلدینگ شیدکو نسبت با سایر شرکت های تامین کننده در حوزه صدا و نور می باشد.

.

محصولات ما دارای گارانتی یک تا سه ساله و وارانتی پنج ساله می باشند. تمامی محصولات ارائه شده در شرکت دارای قطعات یدکی هستند که در صورت مشکل قابل جایگزین کردن هستند. همه برندهای اف بی تی(FBT)، ار سی اف(RCF) ،پاورسافت(Powersoft)، آدامسون(ADAMSON)، رنکوس هاینز (Renkus-Heinz)، براهلر(Brahler)، دی تی اس(DTS)، ای سی ام(ACM)، جی تی اس(JTS)، ای کن (ICON)، ساندکینگ (Sound king)، وای ام ای(YME)، سی وی آر (CVR)، با امیک (Bamoic) و دی جی (DJ)  تنها در تعمیرگاه ایران امپ شامل گارانتی می باشند.  از مراجعه به تعمیرگاه های غیر رسمی خودداری فرمایید. (متاسفانه تعمیرگاه های غیر مجاز در کشورمان اقدام به تعمیرات کالاهایی را انجام میدهند که قادر به رفع عیب در سیستم صوتی نیستند)

تعمیرگاه ایران امپ
تعمیرگاه ایران امپ

کمپانی RCF در شهر رژو میلا در کشور ایتالیا

کارخانه Powersoft  در شهر فلورانس ایتالیا

کارخانه FBT در شهر رکانتی ایتالیا