آمپلی فایر
آمپلی فایر
آمپلی فایر های صدا در چه مکان ها و مراسم هایی استفاده می شود؟

امروزه از آمپلی فایر ها در تمام مراکز  صدارسانی عمومی اعم از سیستم صوتی کارخانه ها، سیستم صوتی فرودگاه ها،سیستم صوتی نمایشگاه ها، سیستم صوتی ایستگاه های مترو، سیستم صوتی فروشگاه های بزرگ(مانند هیپراستارها)، سیستم صوتی بانک ها، سیستم صوتی موزه ها و حتی در مواردی در مراکز شهر و پیاده رو ها برای تقویت صدا استفاده می شوند. زیرا به دلیل گستردگی وسیع این مکان ها، استفاده از تقویت کننده های صدا ضروری و لازم می باشد و بدون آنها بلندگو ها هیچ ارزشی در مراکز عمومی ندارند زیرا لازمه صدارسانی در این مکان ها استفاده از سیستم پیجینگ به صورت ولتی می باشد. آمپلی فایرها  جز لاینفک سیستم پیجینگ می باشند.

اجراهای زنده (live Events) یکی دیگر از محل های مورد استفاده آمپلی فایرها می باشد. اگر بلندگوهای شما مدل پسیو باشد می بایست از آمپلی فایر صدا استفاده کنید. در اکثریت مراسم های جشن عروسی و تولد نیز از این سیستم ها برای بهبود کیفیت صدا استفاده می شود. با استفاده از تقویت کننده های صدا می توانید کیفیت موسیقی را در حد بسیار زیادی بالا ببرید. همچنین با انتخاب مناسب دستگاه تقویت کننده صدا، می توانید میزان طول عمر و کارکرد بلندگوهایتان را نیز بالا ببرید. زیرا فشاری که بر اثر صدای زیاد به بلندگو ها بر اثر انتخاب نامناسب تقویت کننده صدا، وارد می شود به مرور زمان از بین رفتن بلندگو می شود.

بطور کلی برای اینکه صدای سیستم های صوتی مطلوب باشد، می بایست  از آمپلی فایرها متناسب با توان بلندگوها استفاده شود. تعداد کانال، میزان توان آمپی فایرها و ... از مشخصات فنی این دستگاه ها می باشد.

یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان آمپلی فایر در دنیا، برند پاورسافت  (Powersoft) ساخت کشور ایتالیا می باشد. هلدینگ شیدکو نماینده انحصاری برند پاورسافت در ایران می باشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

آمپلی فایر
آمپلی فایر