معرفی اسپیکر ان ایکس 9 ( NX 9 Series ) از برند آر سی اف ایتالیا

بلندگوهای سری9  NX از برند RCF  به طرز ماهرانه‌ای طراحی شده است تا اجراهای صوتی فوق‌العاده‌ای را برای نوازندگان انفرادی، گروه‌ها و دی‌جی‌ها ارائه دهد. این نوع اسپیکر مناسب برای اجراهای زنده در فضاهای باز و بسته، خواننده ها ، نوازندها و گروه های اجاره ای که صدارسانی می کنند، می باشد. همچنین باند سری9  NX مناسب برای پروژه های نصب ثابت می باشند.

اسپیکر سری NX 9 شامل الگوریتم‌های FiRPHASE و Bass Motion Control انحصاری کمپانی RCF است که برای هر مدل کاملاً تنظیم شده است و وضوح مطلق را برای بازتولید صدا و پاسخ باس عمیق و قدرتمند ارائه می‌کند. دوام و قابلیت اطمینان RCF همیشه ساخته شده است. کابینت تمام چوب با کیفیت بسیار بالا طراحی شده است.

استفاده از بلندگو سری NX9 بسیار آسان است.برای نصب می توان آن را به روش های زیر نصب کرد: استفاده از چندین نقطه قلاب در دسترس،

نصب بر روی پایه اسپیکر 

نصب به صورت فلای

نصب بر روی دیوار 

مشخصات فنی بلندگوی NX 9 Series   :
  • قوی ترین آمپلی فایر در کلاس خود:
    آمپلی فایر2 کانال کلاس D باند سری 9 از برند RCF با توان 2100 وات، 50 درصد قدرتمندتر از مدل های قبلی خود است و قادر است سطوح فشار صدای بسیار بالا را با واکنش فوق سریع، پاسخ دهد.
  • درایورهای پیشتاز:
    درایورهای برند RCF سبک، قدرتمند و یک مرجع واقعی برای عملکرد بالا هستند.همه مبدل ها توسط مهندسین برند RCF در ایتالیا طراحی و ساخته می شوند. 
  • درایورهایی از جنس Polyimide-Kapton:
    باندهای آر سی اف نسل جدید از درایورهای با دیافراگم کاپتون می باشند. این درایورها برای افزایش قدرت ، کاهش اعوجاج، بهبود استحکام و پوشش "کامل" برای گوش دادن طراحی شده است.

بلندگوهای سری9  NX می توانند به عنوان سیستم اصلی یا به عنوان یک مانیتور استیج کار کنند. این انعطاف پذیری آن را به انتخابی هوشمند برای طیف وسیعی از برنامه های کاربردی صدای زنده تبدیل می کند. کابینت تمام چوب باکیفیت به لطف دسته های متعدد به راحتی قابل حمل است. سمت پایین شامل یک سوکت  فولادی برای نصب روی پایه یا یک پایه ساب ووفر است. 



هلدینگ شیدکو نماینده انحصاری محصولات RCF در ایران از سال 1380 شمسی می باشد. برای خریداری این محصولات با فروشگاه مرکزی صدا تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر ایران امپ (تنها نماینده خدمات رسمی پس از فروش هلدینگ شیدکو) می باشد. 

#باند_RCF #اسپیکر_RCF # بلندگو_RCF # باند_آر_سی_اف #بلندگو_آر_سی_اف #اسپیکر_آر_سی_اف # باند ArtNX915#باندNX945A#باندART985A#باندART932A
#باند_اکتیو_RCF #باند_پسیو_#RCFقیمت_rcf#قیمت_باند_rcf#نمایندگی_انحصاری_rcf#