اجزای سیستم های پیجینگ

سیستم های پیجینگ از پیچیدگی کمتری برخوردارند و در واقع اجزای سیستم های پیجینگ عبارتند از:

  • ورودی ها: این قسمت از سرویس وظیفه دریافت پیام و اطلاعات را بر عهده دارد، از این رو می توان از لوازمی مانند میکروفن، رایانه، سیستم پخش صوت و غیره نام برد.
  • کابل: تمام بخش های یک سیستم پیجینگ، از طریق کابل ها و سیم های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند تا پیام اولیه به درستی ارسال گردد.
  • تقویت کننده های صدا (آمپلی فایرها): همانطور که می دانید در هر سیستم پیجینگ از سیم هایی با طول زیاد استفاده می شود که این امر سبب پخش صدا با کیفیت بسیار کم خواهد شد. از این رو آمپلی فایرها و یا تقویت کننده های صدا را در این سیستم ها تعبیه نموده اند تا علاوه بر کیفیت صدا، کارایی سیستم نیز افزایش یابد.
  • خروجی ها: بلندگوها، متداول ترین نوع خروجی در سیستم های پیجینگ محسوب می گردند که پیام ورودی را در فضای مورد نظر پخش می کنند.  به طور معمول از بلندگو های سقفی استفاده می شود.

توجه به این نکته بسیار مهم است که حذف یا ایجاد اخلال در هر یک از این بخش ها می تواند باعث توقف عملکرد سیستم گردد. بنابراین باید در بازه های مشخصی این نوع سیستم ها را بررسی نمود تا مانع از بروز هر نوع مشکلی گردید.

خرید سیستم پیجینگ

همان طور که پیش از این گفته شد، این سیستم بیشتر برای فرودگاه ها، ادارات، مراکز تجاری(مال ها)،  کارخانه ها و اماکن صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت که سیستم های پیجینگ را نمی توان به عنوان یک وسیله شخصی خریداری نمود. این محصول به دلیل استفاده اختصاصی در این مراکز، تنها در فروشگاه های خاصی به فروش می رسد. هلدینگ شیدکو ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات پیجینگ در دهه های طولانی در زمینه صوت می باشد.

قیمت سیستم پیجینگ

عوامل زیادی در قیمت سیستم های پیجینگ موثر می باشند. اگر به دنبال خرید سیستم پیجینگ با قیمت مناسب هستند، ادامه این مطلب را مطالعه کنید. یکی از نکات مهم در قیمت گذاری سیستمهای پیجینگ، نوع آن است. سیستم پیجینگ خودکار به دلیل کارایی بیشتر، قاعدتا دارای قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی آن است.

مقدار کابل و تعداد بلندگوهای موجود در این سیستم نیز در قیمت نهایی آن موثر هستند. اما هر چه تعداد آمپلی فایرهای موجود در سیستم پیجینگ افزایش یابد، قیمت خرید این سیستم نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین می توان گفت که افزایش تجهیزات در این سیستم ها می تواند سبب افزایش قیمت کلی سیستم گردد. جهت خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.