بلندگوی RCF
نحوه تست بلندگوی RCF (ارسی اف)

کمپانی RCF در سال 2018 آلبومی منتشر کرده است که می توان برای تست بلندگوی RCF از آن استفاده کرد. این آلبوم بالغ بر 70 آهنگ با کیفیت و با سبک های گوناگون موسیقی است. تمامی این پلی لیست در برنامه پرمخاطب Spotify  (یکی از بهترین سرویس موزیک های دنیا) قرار دارد. نام این آلبوم RCF Good Sounds 2018 می باشد.

دلیل استفاده از موسیقی با کیفیت برای تست باند یا اسپیکر چیست؟

قبل از خرید هرگونه باند یا اسپیکری توصیه میکنیم از آهنگ تست استاندارد استفاده کنید. موسیقی با کیفیت این امکان را به می دهد تا تفاوت باند بی کیفیت را از باند حرفه ای تشخیص دهید. دلیل  اصلی این امر تفکیک فرکانس ها می باشد. هنگام گوش  دادن به یک بلندگو حرفه ای  قادر هستید فرکانس های Low ,Mid &High را حس کنید. برای درک فرکانس ها باید به موسیقی با کلام ، بی کلام و حتی سخنرانی گوش دهید. آلبوم های موسیقی در استودیوهای موسیقی ضبط  می شوند. اگر کیفیت ضبط  مطلوب نباشد نمی توانید با آن بلندگویی را تست کنید.

کمپانی rcf (ارسی اف)  ایتالیا، آلبومی با کیفیت متشر کرده است که بتوان علاوه بر لذت بردن از موسیقی کیفیت باند را ارزیابی کرد. این آلبوم شامل سبک های گوناگون (پاپ، الکترونیک، رپ و ...) است. این آلبوم در برنامه  اسپاتیفای( Spotify ) موجود می باشد. خوشبختانه این برنامه قابل استفاده در ایران می باشد. همچنین امکان استفاده در هر پلتفرمی را دارد. (موبایل، تبلت، کامپوتر و حتی وب). تمامی خدمات Spotify رایگان است. Spotify را مروارید سبز دنیای موسیقی می نامند.

هلدینگ شیدکو نماینده انحصاری محصولات کمپانی rcf  (ارسی اف) ایتالیا در ایران می باشد. برای اطلاع از نمایندگی های مجاز با هلدینگ شیدکو تماس فرمایید.(هلدینگ شیدکو هیچ گونه وب سایت فروش اینترنتی در ایران ندارد.)

برای بازدید از سایت RCF، یکی از بهترین تولید کنندگان بلندگو و لوازم حرفه ای صوت که هلدینگ شیدکو نمایندگی انحصاری آن را دارد، کلیک کنید.